Huomenna yhteiskuntaopinesitelmä ja mä en rehellisesti sanoen ole ihan varma, onko meidän esitelmä hyvä, vai ei. Kaverin kanssa tehdään se loppuun tänä iltana skypessä ja mielestäni se ei ole maailman paras paikka, mutta muutakaan ei nyt voi. Ahdistaa kamalasti. Ehkä hieman jännittääkin. Itse olisin tehnyt tämän yhteiskuntaopin eri tavalla, mutta olen aika joustava ihminen, joten ilmaisin mielipiteeni, mutta annan myös periksi helposti. Ehkä se on huono juttu, mutta en halunnut mitään suurempia riitoja. Äh. Olisipa huominen koulupäivä ohi. Toivoisin sitä niin.

Tontilla asiat melko hyvillä mallilla. Tai no en tiedä. En osaa sanoa. Muutto kuitenkin on ylihuomenna ja mun on tällä hetkellä kauheen vaikea hehkuttaa sillä, koska pelottaa huominen yhteiskunnan työ aikalailla. Ärsyttävää, että olen tällainen hermoilijatyyppi. En haluaisi olla, mutta en voi sille mitään. Huomenna toivottavasti ehdin hehkuttaa enemmän muuttoa. Saattaa olla, että en ehkä kerkeä, sillä tontilla pitää olla siivoilemassa. Jos en ehdi, niin sitten mua ei ehkä nää täällä kahteen viikkoon. Korkeintaan. Meille nimittäin tulee netti sinne taloon kai vasta kahden viikon päästä. Mutta silloin luultavasti pamahtaa paljon enemmän tekstiä kuin nyt. Ja toivottavasti ehdin huomennakin vähän päivitellä fiiliksiä ja että miten yhteiskuntaopinesitelmä meni.