Eilen oli näyttis, ja kun kerroin meneväni sinne bussilla, niin me melkein myöhästyttiin. Onneksi joku nainen jäi samalla pysäkillä pois, niin päästiin bussiin. Muuten olisi jäänyt pikkujoulunäyttis välistä. Kyllähän mä sieltä vartin myöhästyinkin, mutta sillä nyt ei ollut väliä. Pikkupaketista sain tähden muotoisen lasisen koristeen, minkä sisällä oli tuikku. Se sopi paremmin Roosan huoneeseen värin mukaan. Roosalla nimittäin on vihreä huone ja tähti oli vihreä. Minun huoneeni on taas turkoosi. No, eipä eilisessä näyttiksessä muuta kummallista ollut.

Kasvattaja saikin täksi päiväksi Lumille ajan silmä- ja polvikuviin. Tänään Lumi siis oli kuvauksissa, eikä ollut mitään häikkää missään! Lumi on terve kuin pukki ja valmis äiti. Enää tarvitaan vain vauvat mahaan. :)

No, se niistä koirauutisista. Niitä tulee varmasti vielä lisää, kun saadaan (jos saadaan) Lumi raskaaksi. Tänään koulussa saatiin tietää ruotsin numerot. Uneni kävi kaverini osalta toteen. Hän sai uneni mukaan 9+. Minun ja toisen kaverini kohdalla tämä ei kyllä pitänyt paikkaansa. Onneksi. Kaverini sai myös 9+ ja minä 9½. Näinpä siis minä olen meistä kolmesta ainoa, joka saa todistukseen 10. Kerrankin pääsin loistaa heitä parempina. Tuntui ihan kivalta. Tuntui muutenkin, että tänään oli minulla onnistunut päivä. Koulupuurostakin sain jopa kaksi mantelia! Eka kerta. Harmi, ettei niistä kuitenkaan saanut mitään karkkia tms.

Koulun jälkeen mentiin kaupunkii jouluostoksille. VIHDOINKIN. Kävin ostamassa äidille Anna-Leena Härkösen kirjan Ei Kiitos. Äiti kuulemma haluaisi lukea sen. Isälle ostin hiirimaton (toivoo sellaista) + paketin, missä tulee mukana kuulakärkikynä ja lyijytäytekynä. Kaverille ostin ihonhoitoon liittyvän lahjapakkauksen ja toiselle kaverille suklaata. Roosa on ainoa, jolle en ole nyt vielä ostanut lahjaa. Se, jolle tuntuisi olevan helpoin keksiä lahja, niin toteutuikin kaikkein vaikeimmaksi. No, on tässä vielä pari päivää aikaa miettiä sille jotain kivaa. Sillä on mulle kuulemma joku sen kaverilta ostama DVD. Saa nähdä, mikä se on. Toivottavasti ei Sooloilua. Me nimittäin tänään ostettiin se vähän niin kuin Roosalle lahjaksi. Tai tavallaan kaikille.

Huomenna joulujuhla! Ja joulutodistus! Ja siteen joululoma! <3