Pitihän munkin nyt tälläinen blogi saada. Kun ei oikein tuo tavallisen päiväkirjan kirjoittaminen luonnistu. Ehkä se on vain tylsää kirjoittaa käsin. Ja hidasta. Eikä nuo foorumeiden päiväkirjatkaan oikein innosta. Ehkä tämä on sit eniten se mun juttu. Vaikka onhan mulla ennenkin tälläinen blogi ollut. Ja monia kotisivuja. Ei niistä mikään ole oikein menestynyt. Köyhäksi yritykseksi kaikki jäänyt. Ehkä tästä kehkeytyy jotain...

Mä olisin halunnut tohon osoitteeseen Lasisiipi, sillä siitä on kehkeytynyt jotenkin mun nimimerkki monessa eri paikassa. Se oli kuitenkin varattu, ja koska tänään on ollut todella sateinen päivä, niin pistin sitten tuon sadepisara. Lasisiipi saa nyt toistaiseksi kuitenkin olla tän blogin nimi. Vaikka en mä tiedä, miksi mä tossa Lasisiivessä roikun. Se ei ole edes mun mielestä mitenkään erikoisen hieno nimi. Se on vain joskus kauan sitten keksitty nimimerkki irc-galleriaan ja sieltä se on lähtenyt muuallekin. Vaikea sitä on enää lähteä muuttelemaan.

Toivottavasti tänne tulee ihmisiä lukemaan mun juttuja, edes ennemmin tai myöhemmin. Vaikka itsellenihän mä tavallaan kirjoitan, mutta tätä kautta olisi kiva löytää uusia kavereita ja olisihan se kiva viihdyttää muitakin kuin itseään. Vaikka paha sanoa, voiko mun juttuja sanoa viihdyttäviksi. Mä kuitenkin ajattelin, että voisin laittaa tänne myöhemmin mun novelleja. Niihin olisi tosi kiva saada palautetta. Niin hyviä kuin huonojakin. Ja toivon, että ne viihdyttää ihmisiä. Sitten ehkä laitan joitakin valokuviakin. Kaikkea, mitä mieleeni juolahtaa, saatan tänne lisäillä. Pääasiassa tämä taitaa kuitenkin pysyä tälläisenä mun "päiväkirjana".

Somebody wants you.
Somebody needs you.
Somebody dreems about you every single night.
(Enrique Iglesias - Somebody's me)

Niitä ihmisiä maailmasta kyllä löytyy, jotka haluavat jonkun ihmisen, tarvitsevat jotain ihmistä ja unelmoivat jostain ihmisestä joka ilta. On kuitenkin aika vaikeaa kuvitella, että joku haluaisi, tarvistisi ja unelmoisi juuri minusta. Tuntuu, ettei sellaista ihmistä olekaan. Ei kukaan ajattelisi noin minusta. Asia on aika epätodennäköinen, mutta positiivisesti ajateltuna ei mahdoton!