Kamala keskiviikko lukujärjestyksellisesti. Reppu painoi varmaan 24857343487 kiloa, kun kävelin kotiin. Ajattelin, että marimekon olkalaukku repeää kohta liitoksistaan. Järkyttävää. Ryhtikin varmaan heikkenee, kun en enää käytä reppua ja paino ei jakaudu molemmille hartioille. Ajattelin kyllä vaihtaa sen olkalaukun puolta olalta toiselle aina välillä. Helpottaa omaakin oloa.

Koulun jälkeen olen myös ollut älyttömän väsynyt. Aina, kun olen tullut koulusta ja istahtanut katsomaan Serranoa, niin silmät rupee painuun kiinni ja yritän taistella unta vastaan. En halua nukkua päiväunia, sillä pelkään että se on sitten pois mun yöunista.

Tänään meillä oli matikkaa ja moni tunnin jälkeen oli sitä mieltä, että Tervo (matikanopettajan sukunimi) olisi raskaana. Taisin tässä aikaisemminkin puhua siitä, että joku opettajista on raskaana ja nyt olen ainakin 50% varma siitä, että se on Tervo. Toivon kuitenkin todella syvästi, että ei olisi. Se on niin hyvä opettaja! Tietysti, jos joku hyvä opettaja tulee tilalle, niin mikäs siinä, mutta pelkäämpä, ettei tule.

Huomenna onneksi helppo päivä koulussa. Vain pari tuntia aamulla köskää ja sitten me mennään katsomaan kesäteatteriin näytelmä Elokuu. Mielenkiintoista nähdä, millainen se on, eikä tarvitse käydä normaalisti tunneilla.

Mutta nyt olen jälleen niin väsynyt, ettei ajatuskaan kunnolla kulje ja tämä merkintä jää vähän lyhkäseksi. Ehkä ensi kerralla enemmän.

I'm a big big girl
in a big big world
It's not a big big thing if you leave me
but I do do feel that
I too too will miss you much
miss you much
(Emilia - Big Big World)