Tällä viikolla sitä sitten muutetaan lauantaina! Tai viimeistään sunnuntaina. Aika epäuskoinen olo, sillä jotenkin tontilla se talo ei näytä siltä, että siellä voisi asua. Että viikon sisällä saadaan se talo asumiskelpoiseksi. No, jäähän jotkut asiat kesken, mutta muuttokuntoon se kuitenkin saadaan. Esim. vesi ei tule kaikkiin vessoihin, netti ei luultavasti toimi, aluksi talo on aika kylmä, kun lämmitys ei ei ole heti lämmittänyt koko taloa, ja jotkut huonekalut yms. puuttuu. No, ei se mitään. Pikkuhiljaa saadaan loputkin asiat kuntoon ja sitten vasta pidän tupaantuliaiset! Niitä kaveritkin odottaa jo innolla.

Saatiin tänään koulukuvat takaisin. Ihan järkyttävä mun yksityiskuva + luokkakuva jossain määrin. Mun hiukset pilaa kummassakin kaiken. Samaten mun ilme on yksityiskuvas kauhee. Ens vuonna aion hymyillä suu auki vinot hampaat esillä. Ihan sama niiden hampaiden kanssa. Oon mä silti kivemman näkönen hymyillessäni kunnolla. Phyh, tekisi mieli palauttaa noi kuvat, mutta mä jakelin niitä pikku tarrakuvia jo kavereille, että ei niitä nyt voi oikein palautella.

No, ainakin luokkakuvasta huomasin, että mun hiukset on liian pitkät. Todellakin. Ihan kamalan näköset, kun ne on jo niin pitkät. Ja olen vihdoin pitkän pohtimisen jälkeen päättänyt, millaiset hiukset haluan. Ja luokkakuvan nähdessäni tajusin, että pituuttakin saa karsia reilusti. Kun eka olin epävarma, että haluanko sitä pituutta leikata niin paljon. Alta värjään tummiksi ja päälle kerroksittain vaaleeta väriä. Myös etuhiukset alta tummiksi, päältä vaaleiksi. Haluaisin kamalasti hiukset, että kaikki huomaa, että olen tehnyt niille jotain ja haluan kehuja kuinka hienot ne on. Toivottavasti ne onnistuu niin hyvin.

Perjantaina on mun ja mun kaverin vuoro pitää yhteiskuntaopin ajankohtauskatsaus. Meidän yhteiskuntaopin opettaja suositteli aloittamaan jo 2 viikkoa aikasemmin ja meillä ei vieläkään ole kunnon pohjaa meidän työlle. Keskiviikkona ja torstaina on harrastuksia, joten en todellakaan tiedä mitä meidän työstä tulee, kun ei olla viime viikolla asiaan kunnolla paneuduttu. No, muuten varmaan oltaisiinkin, mutta kun tämä mun kaveri haluaa kaiken tehdä erilailla kun muut. Mahdollisimman monimutkaisesti ja erilaiseksi. Ja tämän takia me ollaan kokoajan vain suunnitteluvaiheilla, eikä ikinä edetä sitä pidemmälle. Pakokauhu iskee. Haluaisin joskus jonkun muun parikseni...

Eipä mulla tänään muuta. Kaippa tämä tästä.