Nyt se vihdoin on alkanut, joulukuu. Outo tunne, kun tuntuu, että viime joulustakin on vasta niin vähän aikaa. Enää 24 päivää jouluaattoon ja sitten se on taas tältä vuodelta ohi. Sitten pitää odottaa taas vuosi, joka menee kuin hurahduksessa ja silloin ollaan taas joulukuun ensimmäisessä päivässä. Tottahan toki mulla kalenteri on! Mars suklaakalenteri. Roosalla Haribon karkkikalenteri, josta on jo 24 aukastu. Se malttamaton. Onkohan joulua, jolloin se ei ole avannut jotain luukkua etuajassa?

Isä lähti viime yönä kohti Helsinkiä ja tänä aamuna lähti lento kohti Pariisia. Ja yhden aikaan Pariisista lento kohti Amerikkaa. Sinne se saapuu Suomen aikaa kello 12 yöllä suurinpiirtein. Koko päivä on siis raukalla koneessa istumista. Ja kun muistan, kuinka tuskaa oli se neljä tuntiakin istua koneessa kun oltiin menossa Kreikkaan. Ne penkit ei ole kyllä tarkoitettu mihinkään mukavasti istumiseen. Ja koko päivä pitäisi siinä puutua. Itse olen ollut aina normaalikokoisissa koneissa. Amerikan koneet on niitä isoja, joissa on yhdellä rivillä jtn 10 paikkaa? Semmoitteeseen koneeseen olisi kiva päästä joskus! Toisaalta käy sääliksi isää, kun se niin stressasi tuota matkaa, sillä se on työmatka ja siellä tulee varmasti kinkkisiä tilanteita kielitaidon kanssa. Toivottavasti sillä menee kaikki hyvin ja ehtii vähän tuliaisiakin katsella :)

Täällä Suomessa mulla taas on kamalan tuskainen olo. Kipeä ja väsynyt. Kurkkuun sattuu, eikä meinaa pysyä millään hereillä. Huomenna mukavasti vielä biologian kokeet, joihin pitäisi lukea. No, olen minä sen alueen tuskaisesti tarponut tänään läpi, mutta tuntuu, että asiat ei millään meinaa jäädä päähän. Toivottavasti koe on helppo, niin enköhän minä siitä selviä ehjin nahoin. Kamalaa, kun yritin vielä tavoitella kymppiä, mutta tällä ololla se ei varmaan voi olla mahdollista. No, tarvii vielä vähän kerrata illalla, niin eiköhän se tästä.

BB:n voitti sitten Anniina! Ihan oikea henkilö, sanon minä. Vaikka moni kyllä sanokiin, ettei Ansku antanut mitään taloon, joten ei siitä ole voittajaksi. Itse kannatin Johania ja Anniinaa. Johan toisaalta oli voittanut jo 5000 € + LittleBigPlanet pelin, joten Anniinalle se itse voitto sitten kuului. Pääasia oli kuitenkin minulle, että Tero ei voittanut. En yhtään siedä koko ihmistä. Enkä sitä Tuuliakaan sietänyt. Vaikka BB loputtua onkin nyt vähän haikea olo, niin sitä kahta paria ei kyllä tule yhtään ikävä! Sen minä vaan sanon.

I'm leaving you for the last time baby
You think you're loving but you don't love me
I've been confused outta my mind lately
You think you're loving but you don't love me
I want to be free, baby you've hurt me
(Duffy - Warwick Avenue)